Tomten;)

idag ahr jag gjort mina köttbullar, har även jobbat delad tur. Hade jäklit ont i huvet innan jag åkte i väg. Men efter två alvedon och en timmes vila så gick det bra! Men fan vilken stressig kväll på jobbet.. satan! trodde aldrig attt kvällen skulle få sluta!
Har även kollat upp alla mina orginalfilmer. det börjar bli en hög nu:) Men jag räknade inte in dem jag och krillle har köpt tillsammans.. Villl verkligen ha hyllor som jag kan ha mina filmer i! Jag hoppas att tomten lyssnar på mina önskningar!
 Imorn blir det jobb och gym! Och sen ska jag bara ligga framför dumburken resten av kvällen:) SKÖNT!
Måste få visa en bild på min lunch idag också!hehe
                                          
                                           
                                         

Ni är även dåliga på kommentarerna:)
Älskar när ni skriver en mening eller två;)

Kommentarer
Postat av: Helen

Det är bra att du fortfarande tror på tomten;) för det gör jag med.. ;)

böna är så söt med sin tratt.. see you.

puss puss

2008-12-10 @ 22:36:08
Postat av: mamma

De är ju tur att du tror på tomten. Middagen såg ju inte så god ut!!!!!!!! Ha de gumman. Puss och Kram från din kära mamma

2008-12-11 @ 16:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0