Tierp by night är lika med fylla och fight!

Ja idag har man varit ute och gjort Tierp osäkert! Eller inte.. var och handla en sväng och har vart hos dietisten!
Men en sak vart osäker i allafall och det var min lilla cykeltur.. Fan va halt det var asså.. livs farligt!
Men krille har fixat så där grejer man sätter på skona så man inte halkar.. Bra att ha när man är ute och promenerar. Skiter i om det är fult, det är jävligt bra när man motionerar..
Annars har jag inte gjort så mkt. Städat, diskat och lagat mat! En riktig hemma kärring, nej fy fan..
var tvungen finns inte tid nån annan dag. eftersom man jobbar så himla mkt..
Ikväll blir det idol och sen sängen. Tror jag ska ta en glas vin också.. Mums:)

Ja min julafton ser ut så här att först ska jag och min underbara älskling ha en mysmorgon. Sen kommer John, Lina och Rikard hit och dem ska väl att lite och öppna julklappar. Jag bär av lite tidigare än Krille till Fader Abraham;).kalle där och mat och klappar och prata.. Sen vid tio ska vi hem till mamma och ta en skinksmörgås och lite julmust och öppna klappar. Ska jobba dagen efter så det får inte blir för sent! kommer nog att bli en bra jul iaf:) Huvudsaken är att man träffar alla och har det bra! Oj glömde Böna ska med också, Men det är ju själv klart..

Lördag, Söndag jobbar jag 7 - 16.. Sen ska vi in till stan en sväng också!

Nej nu ska jag hjälp karln inne i köket. Låter som det lär behövas:) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0