The christmas is over!

här är nog få bilder ifrån min jul.. Resten ligger på krilles telefon och den får man typ inte röra!
Och mina favorit örhängen har jag på mig också! Så Snygga..







Idag har jag haft en mysig hemma dag! Med myskläder och soffliggandes:)
Jag känner mig stolt över mig själv, Idag har jag  gjort nått, som jag aldrig trodde jag skulle våga.
men vad det är, är det bara jag som vet! Och ingen annan.....
Var in tilll valbo en sväng också köpte ett par duntofflor, trosor och en tröja!
Tofflorna köpte jag för krilles skull så han slipper ha mina kalla fötter mot sina ben:) haha
Imorn är det nyårsafton, det ska bli kul....
Har även hunnit med en timmes promenad också:)
Så nu dka jag och Bönhög krypa ner under täcke och kolla på en rulle:)



Har ätit fjärilsmakaroner i dag.. den var många år sen=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Händer på nyår då?

2008-12-30 @ 19:42:43
Postat av: madde

gud hur jsg ser ut!!! jasså du längtar!! pusssssss

2008-12-30 @ 22:30:29
Postat av: madde

gud va söt farmor & farfar är!!!! jag tror att jag fick deras gener=) tussarna!! pppppppppppuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssss

2008-12-30 @ 22:33:28
Postat av: Therese

Vilken fin bild på dig i profil vännen! Det ser ut som att ni hade trevligt på julafton =) De hade vi också...



Önskar dig en trevlig start på det nya året! Ska ni göra någonting speciellt?



Kram

2008-12-31 @ 04:12:09
URL: http://tesskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0