That`s life

Jag kollade på britney for the record igår kväll. Var jäkligt intressant och se hur superkändisarna har det! Jag har iaf ändrat en massa uppfattningar om henne! Hon verkar vara en roligt, stark och en klok person.. Det kan inte vara lätt att ha det som henne..

Och igår kväll åkt krille till Kenneth och drack några öl. Och sen kom han hem och böt om sen stack han i väg igen. Och han så att han skulle till Lina och rickard. och sen när jag ringde senare på kvällen för att säga god natt så var han på brorsans.. Han lät något påverkad, Britney dokumentären slutade 00.00 och då la jag mig för att sova..
 Sen log jag och vred och vände mig. Kunde inte somna. ( Har svårt för att sova när jag är själv hemma) Och helt plötsligt så hörde jag en nyckel idörren och då var det krille som kom hem. vinglade och levde rövare i köket. (då var klockan 01.10) Fan va förbannad jag blev skickade tre mess och fick inget svar.. Sen klev jag upp ur sängen, arg som jag vet inte vad. Och sa åt han att gå och lägga sig och vara tyst! Han kom och la sig, men det snurrade för mycket så han skulle kolla på en film. Så han la sig i soffan och kollade på film typ kvart i två. fem i två hörde jag djupa snarkningar inne från vardagsrummet. Jag var så himla arg! jag som skulle upp och jobba. Och pricken över i: t var att jag vaknade halv sju av att madde ringde. Börjar 7! Det vara bra att klä på sig och borsta tänder sen dra iväg!

Vilken natt är trött som satan!

Kommentarer
Postat av: Jopplan

Haha ja träffade krille utanför brorsans ! han berätta att han skulle hem till dig (:

2008-12-07 @ 17:59:48
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Helen

Då vet jag varför det var ett sånt jävla liv i trappen hela kvällen då, krille som levde om. hahahah.

Anna tänk på lotta HON VILL HA EN KOMPIS! ;) puss puss

2008-12-07 @ 18:17:05
Postat av: Madeleine

I mars bär det av :) Ska bli så skönt :) Jag mår bra, hur mår du?

2008-12-08 @ 10:53:10
URL: http://hardestammadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0