Tandfen!

Idag kommer Kerstin vid 13.00 och då ska vid ngöra käck och dricka vin! Och lyssna på julmusik.. Madde skulle komma lite senare. Man skulle egentligen gå och göra sig i ordning snart, men pallar inte.. E sliten efter veckan som har varit..
Jag som skulle vara ledig den här helgen. Men madde ringde imorse och fråga om jag kunde jobba 13.00-2.00 imorn. Och jag sa ja som vanligt.. Men jobbar inte så himla mycket den här månaden faktiskt.
Igår följde jag och madde med Elin till tandläkaren för hon skulle laga en tand. Hon hade fått en fraktur i ena fram tanden.. Hon ville ha med mig som ett personligt stöd, och självklart ställer man upp..Hon är liv rädd för sprutor och har tandläkarskräck. Jag är också livrädd för tandläkare. Jämt när jag sätter mig i den stol som dem har inne i rummet, så skackar mina ben så jag håller på och blit tokig.. Fattar inte hur folk kan jobba med nått dyligt..
Men iaf så skulle hon ta en klunk öl och då var det nån idiot som kom med sin armbåge och slog den mot flaskan. Så en del av hennes tand gick av! Men tandläkaren var snäll och så att hon hade fina tänder. Hon hade dem vitaste som gick att få:)


nej nu kommer nog krille snart med mina varor!
 
See U


Kommentarer
Postat av: elin

haha! snyggaste korten i stan gumman! fy fyllan vad ont det gjorde!

Du och Madde var två änglar som följde med mig! Love you honey!

2008-12-14 @ 04:17:42
URL: http://aenglalik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0