Ostbulle!

nu har vi kollat på filmen. Eller det var ju några timmar sen, men ändå..! Den var riktigt bra, en typiskt Anna film..
Pratade med Krille förut. cCh han hade det bra i "Östersund .. Den hade badat bastu och haft det bra!
Vid 2 åt jag och Enno tacos och sen skulle vi diska. och det slutade med att vi städade lägenherten:) Så nu sitter man med en cider i handen och väntar på att golven ska torka!
Helen kommer sen och äter med oss.. MysPys! Sen vette tusan vad som händer.. Jag skulle vilja festa jag, men det är jag det:) Tror inte att nån anjnan är sugen!

TÄNKTE BARA SÄGA ATT DET ÄR ROLIGT ATT ENNO ÄR HÄR OCH HAR EN MYSHELG!
Men snart blir det nog onte så många myskvällar hemma oss mig.. För då blir det nog hemma hos henne eftersom hon flyttar i Januari.. Och Anna har första sängplats! Man kan säga att jag också får ett nytt hem;) eller hur Enno?? hahaha.. Nej men det ska blir kul.. och det är bara att säga till om du behöver bärhjälp! Ska hjälpa dig att komma iordn9ing iaf:)

Peace<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0