Levande ljus!

Julafton, en mycket mysig dag..
Mamma jobbar julaftonskvällen:( Så jag blir hemma hos pappa hela dan!
Annars brukar vi åka runt. Man vill ju träffa varje familjemedlem på julen.
Men det får lösa sig på nått vis. Sen jobbar jag annandagen och juldagen.
Fint med pengar..

Idag har jag varit ute och ätit med Madde sen gick vi på personalmöte och sen jobbade jag.
Och nu är man hemma..
Jag och Madde åt tacos och det var så mumsigt.. Madde ville äta på kina, men kan inte äta där när
det innehåller så mkt fett.. Men det skulle ha vart gott. Men tacotallriken var inte helt fel den heller kan jag säga. Mums..

Nästa helg ska jag och Kerstin göra knäck och dricka vin. men det kommer nog bli mest vin;)
Vill bara säga att Kerstin är en underbar människa och tycker om henne så otroligt mycket..!...

nu har jag pratat med Mia för ett tag sen, har inte pratat med henne på skit länge.. Kul.. Ska träffa henne på måndag!
Och så ringde Sara direkt efter och har pratat med henne i två timmar nu. kommer nog bli ett bra tag till. Vi har inte pratat sen i september..Har saknat min tjejer:) började skriva detta inlägg klockan 22.05. och nu är klockan 00.30...

Så byebye. hinner inte skriva klart!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hej gubban! Vi för fira julafton när jag har slutat, med skinkmacka och packet. Är ju sur på min chef. Ha de Puss o Kram!!

2008-12-04 @ 09:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0