Katastrof!

I går märkte vi att i förrgår kväll hade Lotta ätit upp 50-60 köttbular. Jag trodde att krille hade fryst in dem och han trodde att jag hade gjort det. inte så konstigt att lotta inte kunde sova på natten och bara gick runt på golvet och kraffsa på dörren.. Vilken hund, mätt måste hon ha blivit iaf..'

på kvällen igår skulle jag klippa krille. Han ringde patrik och fråga om han hade en sån där som man snaggar med. Trimmade lite i bak för att det blev så svårt att klippa det var för långt. När jag var klar med det så började jag klippa lite. Sen såg jag att jag hade missat lite med trimmen och skulle ta bort det.. Då hade krille suttit och lekt med den och hade ställt in den på 3 mm och från början hade vi 21 mm.. Jag drog trimmen på det stället där jag hade missat och det blev väldigt kort.. Så nu har han knappt nå hår kvar på huvudet! typiskt jag som skulle göra han julfin!!!!!!!!!!

Skrev ka´nske lite invecklat, men klockan är kvart i sex och jag är skit trött!


Kommentarer
Postat av: Helen

Det var nog inte lottas fel laban har nog varit där och sagt åt henne vad hon skulle göra.:)

Men du ska ju vara glad för hon gillar ju dina köttbullar.;) puss puss

2008-12-12 @ 11:52:43
Postat av: Therese

Haha... jaa du ser =) skrattar Låter nästan som när jag ska fixa Dannes hår =)

2008-12-17 @ 12:33:36
URL: http://tankarurlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0