hinner inte

hinner inte oich orkar inte skriva i bloggen. jobbar så himla mycket så när man kommer hem är man helt död,
Men jag kommer lägga upp bilderna från julen om nån dag fram över.
Nu är krille inne i stan och handla lite grejer till hemmet:) kommer blir skit snyggt.. Ni kommer få se före ch efter bilderna när det är klart här hemma.. Han fick pengar till en tv i julklapp. det blev en Philips 42 tumare. Jätte fint. Så fick jag två hyllor av honom och pengar och en skål m.m. Av lite andra folk. Jo vi fick en tvbänk också:)
Så nu börjar det se ut som ett hem hemma oss hos!!!
Annars händer det inte så mycket ska åka och jobba snart och har precis lagt i en maskin tvätt..

Hade det bra alla så tomtenissar!


ca 3 månader tills jag blir moster!:) Längtar!!!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hmm jaa du... nu är det inte långt kvar för Madeleine.. Du skulle vara med henne som stöd va? ;o) hihihi



Kramar

2008-12-30 @ 12:29:20
Postat av: Anna

Inte som stöd.,. Det är jag som ska vara barnmorskan:) ahhaha

2008-12-30 @ 19:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0