Allt möjligt!

Städat köksskåpen, handlat och jobbat är vad jag har hunnit med hittills idag:) Skönt att få det gjort..
Skulle ha åkt i till stan. Men jag ångrade mig, Skulle ha köpt nått att ha på mig på julaftion. men jag tar nått som jag redan har i stället. Men jag har köpt två filmer iaf:)

Mindre än en vecka kvar till julafton!! och jag tror krille har hittat sin julklapp.. Den låg inte likadant som den låg innan! Hmm.. Blev jävligt sur när jag såg det.. och skällde ut honom. men han sa att han inte hade sett nått.. Litar inte på honom!
'
Såg på bonde söker fru igår! Och jag gissade rätt på vem dem skulle välja.. Tycker att Wille verkar så skön!! En som polare skulle man ha!

Nu är reklamen om körslaget igen, fan va grym den är! Har den låten på hjärnan hela tiden. It´s my life............
Tyckte faktiskt att det programmet var roligt förra året.. man får väl se nått program den här säsongen också!


Nej nu ska jag laga mat.
Idag blir det..
grillad kyckling, ris och currysås.. och självklart wokgrönsaker!!
Mumma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0