1:a Advent

Tappat skriv suget igen.. Är så trött hela tiden!
Men nu sitter jag här igen.. det har hänt ganska mycket  under tiden jag inte har skrivit. Men en sak är att i fredag var jag på middag med jobbet! Det var ganska kul. maten var inge bra.. När vi hade ätit och pratat en stund gick vi hem till madde och fortsatt dricka..Jag,Helen, Shii, Madde och Jempa! Madde drack inte, för PissNisse var inge törstig då!;) hehe.. sen gick vi tillbaka dit på kvällen, Och då var det bara 4 kvar ifrån jobbet:( Alla hade bangat ur.. Tråkigt.. Men var så himla trött iaf.
I dag har jag jobbat. och är jätte stolt över mig själv, kan jag säga. men kan inte berätta vad det ä. Men det är helt otroligt! Har vart en mkt stressig dag annars, kan man lugnt säga..
nej nu funderar jag på och slå mig på rygg en stund och sen ta och träningscykla lite.
Och nästa vecka börjar jag gymma igen:)
Ha det bra!
/Anna

Här kommer bilder på: lite vdricka, min underbara vit chokladmousse som jag gjorde iförr går!, min nya diskhandskar, min outfit på kvällen med jobbet m.m.




Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att ha dig tillbaka. Tänkte precis skicka ett sms till dig och fråga vart du tagit vägen =/ Känn dig aldrig efterlyst eller så gumman ;-)haha



Va fin du var på bilderna. Du vit chokladmousse måste jag få receptet på! Är det min prins som du lagt ut bild på?



Kram Kram

2008-12-03 @ 13:45:31
URL: http://tankarurlivet.blogspot.com
Postat av: Joppis

ååh! xider winter är as god ! drack den oxå ihelgen .. kul att du börjar skriva igen:)

2008-12-03 @ 14:05:26
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Angelica

Grrymt snygga kläder!! Och supergott vin det dära, själv drack jag upp dom sista dropparna ur min kartong förra helgen så nu e de slut...

Xidern dära, hur smakar den då? Det ser ut att vara grapesmak =P



Kraam

2008-12-03 @ 14:17:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26966
Postat av: Anna

Kul att ni ger kommentarer:) Tack så mycket..



Ja Therese det är din söta lilla prins:)Han kom och hälsa på en sväng!=)



Den Xiderna Angelica var skit god. kan stark rekommendera den!!. Madde blev lite sotis när jag drack den:) hehe



Visste inte att du läste min blogg joppis:) Kulkul!



Hade bra tjejer!

2008-12-03 @ 21:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0